Cercar en aquest blog

divendres, 2 de febrer del 2018

Tornar a començar !




He de reconèixer que estic paint el fet agredolç del tancament de la parròquia de Sant Andreu, on he esmerçat 16 anys de la meva vida com a prevere.
Moltes són les persones que resten i restaran en el meu cor!

Moltes són les vivències, que també continuaran acompanyant-me per sempre més, tot formant part del meu ésser més profund.
Què em queda d'aquests 16 anys mirant d'acompanyar la comunitat cristiana de Sant Andreu ?
Em brollen paraules com fidelitat, diversitat enriquidora, pobresa, agraïment, esperança.

També estic content per la nova etapa que tindrà l'edifici de l'església de Sant Andreu. En els locals parroquials, hi continuarà duent a terme la seva gran tasca sociocaritativa d'ajut a les persones del barri que més ho necessiten, el Voluntariat Vicencià, present a la parròquia de manera incombustible, des de fa més de 30 anys.
La nau de l'església acollirà algunes confraries que hi guardaran els seus passos de Setmana Santa, de manera digna i que podran ser visitats per la gent.
Al meu entendre, s'ha trobat una bona fórmula per aprofitar dignament, l’església de Sant Andreu.

Després del temps inesborrable com a rector d’aquesta parròquia, em toca  començar una nova etapa acollint la nova responsabilitat que el bisbe Salvador m'ha confiat.
A partir d'ara hauré de compaginar la meva responsabilitat de delegat de Pastoral sociocaritiva i de Càritas, amb la nova de rector de la Unitat pastoral formada per les parròquies del Pilar i Santa Maria Magdalena.
Allà reemplaçaré a un germà i amic, Mn. Robert  Louan, que ha estat nomenat a la parròquia d'Alcarràs.
Sé que en aquestes parròquies ell ha fet una gran tasca com a prevere, i segur que a partir de la seva experiència em donarà savis consells, que espero saber aprofitar.
A ell li desitjo, el millor en aquesta nova etapa que també comença per a ell.

Experimento que aquesta responsabilitat parroquial que m'ha estat confiada, és un nou repte en la meva vida, però sento pau i joia en el meu interior, perquè confio en el Senyor de la Vida. De la seva mà, en aquesta Unitat Pastoral trobaré companys i companyes de camí, amb els quals pregarem, ens formarem, celebrarem la joia de la fe, estimarem els nostres germans i germanes
sofrents i aprendrem a sortir a l'encontre d'aquelles persones que encara no s'han trobat amb Jesús, nostre Senyor, Germà i Amic, entranyable.

Als qui em coneixeu i compartim la fe en Déu, us demano que em porteu en les vostres pregàries. I als qui compartim l'amistat, també us demano que m'envieu una mica de la vostra "energia positiva".

Gràcies !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teus comentaris !
¡Gracias por tus comentarios !